Thursday, February 19, 2009

Sakit kaki..

Damnnnnn...bgn2 pagi tros sakit kaki..adoi la. ni mesti pasal sardin roll smlm yg aku mkn. Ala baru 2 ketul je..tp effect dia, maakkkk aiiihhhhhhhh. tuhan je la yg tau.

Dahla gi fotostat td hani x nk teman, so berjalan kakilah seorang pemuda yg terdengkot2 kakinye membawa sebuah fail projek ke kedai fotostat. Sedihh kn..Well, nk wat cane, "Sape suruh gatal mkn sardin roll tu?" kata hani yg memakai baju yg sama dgn aina(sila refer ke blog hani for more details;http://hanybunny.blogspot.com)

Si KJ ni x abes2 tension n mengeluh tgk bajet yg dia wat utk bulan depan. sbb dia byk melancong bulan dpn, gi keje kawen umah kawan2. Especially keje kawen dayah. Yakkkkkkkkkkkkkkkk.....please bg peruntukan..tenkiu..

Ari ni awang xde. so aku duduk tmpt dia dan kesannye adalah hani akan berasa panas sepanjang hari kerana ada banjaran besar yg menghalang. tp hani comel la ari ni. dhla bulu mata cantik..terjatuh hati la plak..

Tp kn, mgu dpn akan jadi nightmare utk kitorg kt sini. Well, dgn kehadiran oily n en latip yg menjanjikan lebih byk kerja. nasib baik dayah n rini pon dtg jugak yeay...gumbira sbb dh lama x jpe diorg..harap2 diorg bwk ole2 dari indon tajaan filah..

Ok la geng, sambung keje..eh forgot, mynn, where r u?mana comment2 bernas ko. Hahahahahha.

Ni gamba latest aku bersama hanybunny..

Hany, dh makin tembam ni. cane ni??



Comel x??

4 comments:

  1. hahaahah aku riang gembira huhahuha hr ni!! wuhuuu!! ajak.. mkn sardin hr2.. kerana kesakitan ko merupakan telaga perigi kegembiraan aku.. hahahahaha!!!! (maka aku trus hilang dlm kegelapan.. )

    ReplyDelete
  2. tengkiu sbb promote blog hany kuikuikui...

    mane x tembam nye dh u asyik ajak makan je...dulu xpernah mkn 3kali sehari tau..ishhhh...

    kj, tgk r, ajak cube sembunyikn kebesaran dia dgn berselindung di sebalik hany...cess xley jadik nih...

    ReplyDelete
  3. esok jgn mkn 2, elok makan 20. Buat eksperimen kat diri sndr. (oh aku sungguh kejam *___*)

    ReplyDelete
  4. mcm mn tak sakit kaki,asyk mkn je kejenya...ape nk jd ni ajak...berdiet skit...ala kalo cover pun ttp nmpk jgk...hahahaa

    ReplyDelete