Monday, March 16, 2009

New record broken

Huhhh dh lama dh aku x update blog ni. mesti peminat2 setia kt luar sana ternanti2 kn entry aku yg seterusnye kan. (hek eleh, mcm artis nk kuarkan album la plak). Well, entry kali ni just nk bagitau aku memandu secara marathon selama lebih 12 jam dari kelantan sampai johor bahru.. Of course kene singgah KL utk ambil my darling, WKM 7619.

Kol 1130 pagi ari ahad, aku filah n nany bertolak dari kota bharu selepas salam2 ngan umi liya. Aku berjaya wat dia tersenyum n gembira lepas aku bagi baju kelawar kt dia. itu je yg mampu aku bagi, tp yg penting umi senyum sbb aku tau, dia sunyi n dah lama x dpt hadiah. Aku promise kat umi, next time aku dtg, aku belikan dia kain wat baju raya plak. alaaa, sedih la plak. Ye la, duduk hotel nak free, xkn baju sehelai pon x leh bagi. btol x?

Sampai petronas kat kok lanas, filah pon pass driver seat kat aku. Bermulalah aksi rally jelajah kelantan ke pahang. Sian filah n nany. X senang diorg nk tdo. Sorry la, lori banyak sgt, menghalang pemandangan, so potong sayur la. Nasib baik performance keta filah mantap. xde la mcm keta aku, confirm semput naik bukit.. KJ diam..

Sebenarnya aku tgh malas ni nk wat keje. tu yg aku memblog ni. xde idea pon. lagipun, miss mynn dah sound dh,"oi hapdet la blog ko ni, aku dh xde bahan bacaan ni". Sori eh mokk, aku bz la. Ni pon, duduk2 selama 5 minit, aku dh berjaya menangkap 31 gambar aku melalui webcam laptop ni. so aku akan update yg aku rase ensem2 n jiwange je. utk tatapan all the girls out there...Hahahhahaha..

Next blog aku akan update psl hari2 aku di kota bharu. xleh update skang sbb filah x bagi lg gambo2nye. so tgu eh.


boring1

Boring2

Boring3

Boring4

Boring5




12 comments:

  1. aaahhh.. KENTOTT lar lu ajak :p

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHHAHA. gadis2 konpem cair doh setelah menatap gamba2 ko ni.

    eh bagus dah hapdet. sile tepuk bahu sendiri kerana berjaya menghapdet blog :P

    ReplyDelete
  3. oh..ni blog jual muka ek? hahaha opss.. bye

    ReplyDelete
  4. oi nora.. lama x dgr citer.
    bile nk masak pulut kuning.. aku nk mcma ari tu..

    ReplyDelete
  5. aik filah..banyak la ko..
    jual saham la..
    kata single n available..
    kat mana lg aku nk advertise..
    sini je la..
    kang aku advertise kat newspaper classified kang..
    org kata melampau plak..
    hahahhaha

    ReplyDelete
  6. gadis2 kompem cair???
    ko??
    cair x cik syairah??
    ting ting..(sambil mata mengelip2)
    hahahhahahah..
    mokk..kata nk call aku.

    ReplyDelete
  7. btw, fil,
    ko bile nk update blog..
    n sile kasi taruh itu gambar dalam email..
    then kasi send sama saya punye email..
    saya kamera pon tarak..
    kasi pinjam u punye gambar la ha..
    duduk jauh2 susah mau kasi gambar kaluu..
    ok thanks fil..
    kalo free, call aku gune tepon opis esok..

    ReplyDelete
  8. tu ler ajak.. pdn ler lama x nmpak WKM kat LEP... rupanye dah ke jb. ko nk pulut kuning ke? ko sunat kali ke-2 lar, nnt aku watkan pulut kuningnyer! kekekkeke!

    ReplyDelete
  9. tu ar. aku lagi la lama x nmpk WMR 7552..
    hahahahha ke dah tukar baru..mercedes ke..
    hahahhaha nora. ko keje mana skang?

    ReplyDelete
  10. hahaha. apekehenye aku nak cair jugak. *sambil hidung berdarah ala shinchan*

    eh mok. ko kalo trn kl dr jb bawak kan la barang seploh lai otak2. aku kempunan otak2 ni. hahaha.

    oh ye. aku tak topup lagi la. sbb tu takleh nk call ko lagi. hoho. aku dh jd student lik mok..tak mampu eden nak topup slalu ni. hahaha :P

    ReplyDelete
  11. ko ni mok..
    suke sgt belajo..
    hahahhahaha ok xpe..
    nti i topupkn u ok..
    uhuk uhuk..
    nk byr bil sdiri pon menggigil..
    lg mau topupkn org..
    xpe mok nti aku call ko..

    ReplyDelete
  12. owh lupe lak psl otak2..
    nti aku belikn utk ko mok..
    tp sile beritahu lokasi anda..
    supaya aku bleh wat delivery..ok?

    ReplyDelete