Tuesday, April 14, 2009

Berulat...

Berulat..
Itu lah perumpaan yg sesuai utk blog aku..
Dah lama x update..
Bak kata cik mynn kite.


Well, kali ni, sori la dayah. Aku malas nk update "Selamat Pengantin Baru Dayah Part 3" sbb dh lama sgt la. aku cume taruk gamba je la di mana filah membuli aku utk menukar tayar spare. Lepas anta naniez, filah langgar lubang yg besar dan tayar pon flat. Xkn aku nk dok diam kot. Kata hero. so aku pon wat2 gagah angkat tayar spare kt belakang. filah pye muke dh nk nangis dh masa tu. hahahhahahah mmg kene gelak je la ngan aku (padahal aku tgh takut, jgn la minah ni nangis depan aku, kang aku tros jadi sotong) hahahahhaha.

Byk gak aktiviti selama aku x update blog ni. Tp yg pentingnye adalah training dgn mr Sean Benson. x byk gamba aku dpt curi drpd filah sbb aku masih menunggu gamba2 aku yg encem2 tu drpd anas n filah n org lain yg bwk kamera masa training. so yg ada kt bwh ni je la utk jamu mata korg ye..Sebenarnye aku malas nk update..

ok guys, eh girls, enjoy!!



Ala siot, nampak perut. ni yg aku x suke ni. tp kn, ada org pki baju hantaran.


korg nmpk x? ada org pki baju raya.hahahhah


Ni la rupe si pembuli. aku x sedar pon bile mase ntah dia amik gamba

macho man, padahal aku gune teknik cubajaya je tu.

6 comments:

  1. xde berulatnye blog ni ajax. bersawang jer penuh. wakakakakataks!

    ReplyDelete
  2. oi lain tu. cume sawang x sehebat berulat. berulat hidup, sawang benda mati..
    hahahhahah

    ReplyDelete
  3. wah wah wah..ini cubaan menciplakasi pic2 ni nmpknye.. esok2 aku nak kunci gambar2 blog aku semua hahahaha..1 pic singgit!! hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahahhah..
    kedekut..
    aku mintak ko x bagi..
    aku pon curi la..
    padan muke ko..

    ReplyDelete