Sunday, July 12, 2009

Kehampesan..

Ada x ayat keHAMPESan kt dunia ni..Kalo ada, mmgla sesuai utk aku..mcm2 mende sueyyg berlaku ke atas aku sejak ari jumaat ari tu.. Sile follow kronologi di bawah ye:

1.00pm Makan n Semayang jumaat

Pergi smyg naik keta abg ujang..Proton SAGA BLM bernombor plate WSA 9439.. Akurase poket aku mcm penuh masa tu, so aku kuarkan la kunci ketadari poket dan masukkan kt compartment depangear keta abgujang..Sampai je Bangi, konon2 nk makan, sekali ramai gile org beratur..Hampessss..x jadi tros aku nk makan..so makan asap je la..

6.30pm Balik keje

Punye la rajin aku ni x sedar pon jam dah menunjukkan kol 630 ptg..Korg bayangkan tu..x sedar..punya la khusyuk siapkan surat2 yg boss mintak..Kalo HR baca ni, sile naikkan gaji saya ye..Rupan2nye, tinggal aku ngan Jay je yg ada kt opis..aku pon tanye la Jay, "Weyh, ko ada kunci opis x?Sape yg nk kunci ni?" Dan sprti biasa,Jay akan menjawab, "Ntah!" sambil wat muke blurbeliau. Hahhahahah..Hampes..Nasib baik aku pye otak ni geliga, lantas aku tepon en din. Dia kata dia nk balik opis..selamatttt....

Turun je kt floor bawah, aku pon meraba2..opppsss bukan raba Jay eh..sori sket..Hahahhahaha aku raba la poket aku. Nak cari kunci keta..Dalam hati aku, " Damn, kunci kt dalam keta abg ujang". Aku call la abg ujang n tanye dia kt mana..rupa2nye dia dh sampai negori sembilan..Hampesss yang kedua..Aduhai apa la nasib aku.so aku kene la tgglkan keta kesayangan kt depan opis utk ujung mgu ni sbb kunci spare pon da ilang..Bagus kan? Hampes..

7.00 pm Jay anta gi umah filah

Jay pon tumpangkanla aku ke umah filah memandangkan aku xde keta..Time kasih la Jay..Aku naik je keta Jay, aku terus call filah, bgtau aku nk dtg umah dia..Ye la, xkan aku nk ikut Jay balik umah lak..Gile hape..Jay tros blah pas drop aku kt umah filah..

7.30 pm Filah n Zai anta balik umah

Tenkiu la2 org ni dgn baik hatinye diorg nk anta aku balik..Seduduknya aku kt dlm keta Zai..Aku pon meraba poket aku sekali lagi dan aku mendapati enset aku lak xde..Shitto..Mana lak aku letak mende alah ni?Damn, aku baru perasan, kt dlm keta Jay rupanye..Mcm siott..Mcmane aku bleh careless..bukan sekali, 2 kali lak tu..Aku pinjam enset filah n call Jay, nsb baik dia ada kt petronas. Xjauh la..Sempoi r Jay..

Siot la..Aku nk tulis banyak lg nih..tp mcm dh byk je..Aku bknnye mcm filah, bleh sampai 4 muke surat dia bleh tulis dalam sekeip mata..Aku ngantok ar..Kalo nk tau kenapa aku ngantok, nantikan Kehampesan 2 k..

Bubye..Nak tdo dulu. Nite2

7 comments:

  1. nasib baik perut tak leh tertinggal kan...

    ReplyDelete
  2. ahahaaha ahahaha ahahahaha...

    eh tu aku gelak kesian tau. bukan aku gelakkan ko. hukhukhuk :P

    ReplyDelete
  3. ini pun ko kata suey ke? hape la.. klau Lau baca mesti ko kena sumpah dgn dia - "hoi, ini bkan suwey la.. ini lu yg cilaka.." ;D

    ReplyDelete
  4. yang aku tak boleh blah tu, perkara2 kurang baik yg belaku pada ajak, berjangkit dkt aku.. oh.. kenapa agaknya..? kuat sgt aura ko ni...jgn dkt2 aku lagi...

    P/s: sempat aje ko kutuk2 aku before end kan entry ko kan!! beware!~

    ReplyDelete
  5. Apa nak jadi dgn ko ni Jak? Makin lama makin nyanyuk..haiyaa..

    ReplyDelete
  6. as: nasib baik pert melekat ngan badan. kalo x, tinggal gak tu

    mynn: mana ada istilah 'gelak kesian' siot mok

    Kj: botak

    filah: setiap masa sempat nk kutuk ko

    jay: makin nyanyuk la.byk brg baru ko bg..hahahhahah

    nad: cian je ke? bg ar duit ke.hehehhe

    ReplyDelete