Tuesday, August 18, 2009

Jamesss...

Hahah..bapak lama aku x bubuh entry baru..nak wat cane kan..

Entry kali ni mungkin hanya budak2 opis aku je yg tau kot..

Sehubungan dengan title di atas.."Jamesss" membawa pelbagai maksud di opis ni.. Ada beberapa perkara yang berkaitan dengan James ni.. Antaranya adalah:

  • Menda pertama yang Syamsurizal akan buat pagi2 lepas masuk opis adalan "Jamesss"
  • "Jamesss" adalah seorang yang sangat blur dan fikirannye sentiasa terawang-awang di udara..
  • "Jamesss" adalah seorang yang apabile org lain tgh kelam kabut nak gi lunch, dia akan dok relax kt tmpat dia dan bermain ngan laptop beliau.
  • 5 minit lepas tu, "James" akan bertanya, "Apa barang????"
  • "Jamesss" adalah seorang yang memakai tali pinggang yang berjenama BOSS..kat buckle dia, mmg terpampang besar2 tulisan BOSS..bapak bossy gile org nih..
  • "Jamesss" boleh juga dikatakan sebagai satu menda atau objek atau bayangan atau imaginasi..Perkara ini adalah benar menurut saudara Syamsurizal yang mengatakan beliau boleh membayangkan apakah itu "Jamesss"
  • "Jamesss" boleh juga dijadikan penyelamat sekiranya kite diugut hendak dibunuh..Ketika penjenayah mengacukan senjata dan bertanya, "Wang atau nyawa???" Anda boleh menjawab dengan selamba 'Jamesss'..Bunyi sss tu bagi pekat sket..Qalqalah Qubra sket..
  • "Jamesss" adalah seorang yang misteri dan seorang yang Syamsurizal sendiri x boleh baca fikiran dia.
  • "Jamesss" adalah Ashraf.

Hahahah..ntah pape yg aku mengarut ni..En Gemok, kalo ko x faham pasal entry ni, sile la rajin2 kan diri utk call aku ye..Hahahahahha..

Seraya ngan entry ni, aku nk wish selamat maju jaya and good luck la kat Syamsurizal yang akan meninggalkan MTSB utk mengejar cita2 beliau utk menjadi Interior Designer seperti Eric Leong..Mana tau satu ari nanti kuar rancangan Deco bersama Syamsurizal..x pon Deco bersama "Jamesss"..Syam ni bukan boleh wat kira ni..Kang dia wat kang...Hahhahaha

Ok ar..aku gerak dulu..ada keja sket..sket je..bye2..

13 comments:

  1. kahkahkah... jamesss.. camne pon lu tetap best jamesss..

    ReplyDelete
  2. WA..GLAMER TU..JAMESSS..SS.SSSS...hehe

    ReplyDelete
  3. ada apa dengan james? aku tak paham wehh..

    ReplyDelete
  4. Hahahah mok2...aku dh agak dh..james ni ashraf la...kalo nk tau lebih lanjut, click je kt button Ashrufzzz tu...tu la dia jamesss

    ReplyDelete
  5. eh lupa lak, mok, bile nk call aku..x call pon..aku call ko x angkat..sombong gile

    ReplyDelete
  6. jamesss tu sgkatan untuk jambu ke?hehe

    ReplyDelete
  7. hahah....papepon gud luck syam kat tmpt keje baju..
    Aku mmpu tergelak jew sbb tak tau ujung pangkal cite..hohoho

    ReplyDelete
  8. hei ajak g** . Apa nih 18 Aug punya post .. update lah.. cerita lah ko pergi bukak posa kat jln dobi ke, ko pergi sembahyang terawikh ke, ko bukak posa ngan aweks ke.

    ReplyDelete
  9. nard: boleh la dikatakan jambu tapi mcm x jambu je..hahahhaha

    faeza: aku harap ko kenal syam..

    Fairuz: aku dh update dh wang..sile la bace ye..

    ReplyDelete