Sunday, October 18, 2009

Flaming....

Mak aihh..sampai 2 entry dalam masa 1 jam..gilo apo..aku bukannye perez hilton.tp xpe ar, saje nk upload gamba masa buka puasa kt flaming seafood, sunway.. aku agak puas ati la dapat pergi tmpat tu..sbb aku dapat berkenalan dgn marshmellow..btol ke x ejaan aku ni..tp mmg best..tolong jgn gelakkan aku..aku first time makan menda tu..cicah ngan chocolate lak tu...hoihhhhh happy...mmg happy...bak kata syam..tp gamba marshmellow tu xde..so aku upload je la apa yg ada..


tgh memerhati sorang awek dan melemparkan senyuman manja ke arahnya..gilo apo

Nik Asmi n Syamsurizal happy selepas makan ketam..


Ratah yeop..Ratahh....Sedut yeop..

Kesimpulannya, jangan makan seafood byk sgt..nti kang dapat 'gout' baru tau..makan marshmellow sudeyyy..bak kata james..Ok la chow

8 comments:

  1. Oi curik gambar fesbukis aku dowh! Bila mau pergi lagi ini tempat?

    ReplyDelete
  2. haiyaa..kite pergi tahun depan la weyh..hahhahaha kalo ko nk belanja, esok pon boley..kata besday boy..

    ye ke nad..camtu eh eja..ok pembetulan

    ReplyDelete
  3. owh silap ar..marshmallow la..haiii teruk berul english saya ni

    ReplyDelete
  4. dh berbulan2 aku bukak blog ni..balik2 tajok die "flaming"...hahaha

    ReplyDelete
  5. bersawang dah ni ajak.. macam awang dah

    ReplyDelete
  6. makan jew keje korg nie meh tolong aku nie wat as'ment, de gak paedah huhuhu

    ReplyDelete