Monday, December 22, 2014

Segitiga Empat

As Salam..

Haaaa...korang penah dengar x perkataan ni? "Segitiga Empat"..Boleh? Aku cari kt kamus, x jumpa..Cari kt google, keluar cara org nk lipat tudung..Segitiga Empat tu..hahahahha lawak2..Padahal dia nak cakap simpang empat ke simpang tiga, tapi dia gabungkan terus, jadik la segitiga empat. Saje aku nak bahan pagi2 ni..siapa yg tergigit cili, dia la yg terasa pedasnya ya..

Lama dah x update blog..bukannya busy, bukannya xde masa, tapi aku tengah syok baca buku..and the best part is, aku baca novel sekrg ni..hampeh..tapi bukan novel romatik ke cinta ke jiwang ke tangkap leleh lentoq ke..aku baca novel action pack punya tau..Cerita pasal kehidupan seorang detective (Alex Cross) dan jugak seorang assassin yang ada habit yang sangat hempeh dan aneh ketika membunuh (The Butcher)..Dah Chapter 53 dah skrang ni..tapi belum klimaks lagi..Sikit je lagi diorang nk bongkar rahsia The Butcher tu, tapi terpotong stim aku di situ sebab Aina n mummy nya masuk dalam bilik..lalu aku pun tido..Hahahhaha..Terkedek2 si kenit jalan sambil mulut dia,"Papa!!Papa!!Papa!!".Haha comel je..

Aku suka citer pasal org..pasal diri sendiri x cerita pun..Tu yg Nadirah kata, "Bahaya kawan ngan Ajak ni..Kang dia tulis pasal kita dalam blog dia". Hahaha..Ala Nad, dont worry aku akan cerita yg best2 je..yg baik2 je..contohnya ko dapat mandat jaga Department minggu lepas..jadi acting HOD tu..boleh bawak rotan gi opis..siapa lambat, sebat 3 kali..

Hahahha ok la..Aku nak gi keje..

Bye2..

As Salam


2 comments:

  1. Dah agak dah...kena gak tempias dlm blog ni...(feeling meh)

    ReplyDelete
  2. hahahahha nad nad..nasib ko la..mmg kene punya..mana boleh lari..

    ReplyDelete