Sunday, January 4, 2015

Apo nak dikato?

As Salam..

Lama x menulis..Dah jadi malas plak..dahsyat penyakit M ni..

Tgh x berapa sihat ni..demam sejak jumaat..xtau demam terkejut ke sebab hujan ke..Tapi dh kebah la demamnya..tinggal batuk sikit..apa x nya..pas mkn ubat batuk, g isap rokok..mmg la..

Sambil tengok Gegar Vaganza final ni..Ifa Raziah vs Haleeda nyanyi lagu fanatik KRU..gile semangat ifa raziah sakit2 pon bagi yg terbaik..final la katakan..kalau menang dpt 100k..jihan selamba je belasah diorang..awal2 dengar la jugak perkataan fanatik fanatik fanatik..lama2 dh jadi penat ni penat ni penat ni..boleh?

Yg sebelum lagu ni lagi best..Khairil Azrin (aku xtau la ejaan aku btol ke x?) melamar Hanis Zalikha Live on Air and On Stage lagi tu..siap ada slot khas lagi tu utk diorang..kompem kawen pasni sponsorship belambak datang..tapi tu la aku penya persoalan..kalau Hanis Zalikha kata No camane..bini aku cakap dia couple kot..hek eleh..tapi xpe la..hanis zalikha dah kata Yes InsyaAllah..so..ramai2 la kita sob sob sbb melepas..hahaha mcm dlm twitter..

Qu Puteh..barulah puteh..itu la dia punya penaja..aku nk komen tp kang x pasal2 aku kene saman lak..simpan je la..

Aku nk cerita psl trip aku ke Melaka hari tu..tp tgh menaip guna ipad ni..nak upload gamba byk phone tgh charge..next entry la citer psl melaka..best gak trip tu..

X sabar2 aku nk g keje esok..dh berapa lama cuti ni sejak rabu minggu lepas..boring xtau nak watpe..ade 44 email masuk phone ni..aku malas gila nk tgk..esok je la aku reply..sorry boss..i cuti ni..

Ooo x aku lupa nk ucap tahniah kt Shiro sbb dapat 5 bintang masa maharaja lawak mega baru ni..mmg lawak bila Tok Adi bercakap ngan Fazura..beterabur iman dia..hahahha..bukan goyang iman..berterabur terus..hampas kelapa betul..

Ok la..dah nk tdo ni..esok keje..ooo best lak lagu One Sweet Day yg sam innuendo, shima n sorang lg nyanyi nih..kalah mariah carey n boyz II men..hehe

Ok As Salam..gudnite

No comments:

Post a Comment