Thursday, May 14, 2009

Smart Tag

1. If you can be an animal, what will u be? Why?
Animal? Kepala otak org yg wat soalan ni. Xnk aku jawab. Kj lain la, nk jadi pegasus konon.ko jd platipus boleh la.

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Aku bukak bank baru. Al-Razzaq Bank. bukan al rajhi eh.

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be and why ?
Hahhh. balik Kluang la. Pagi2 breakfast kat Kluang Station, tghari makan asam pedas mak aku wat ngan capcai, malam mkn nasi ujang. Pergh memang lengkap..

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
Hohhh, soalan ni senang je. Aku mkn je la seafood (siput sedut masak lemak, kerang bakar, udang galah, siakap 3 rase n ketam masak lemak). Pas2 makan ngan tempe goreng bersambal campur ikan bilis rangup. FYI, makanan2 ni sume adalah mende yg aku xleh makan sejak umur aku 21 tahun so alang2 nk mati, makan je la. Sakit pon x rase. Hahahhahahhaha. Ni kalo dayah tau aku mkn tempe, nti mmg aku kene makan TEMPEleng dia. hadui..

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Alex Ferguson (manager MU). Heheh sorry mokk, aku nk cap arsenal tu..

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years,what is your choice? why?
Live more than 100 years la, bleh aku jadi org tertua di dunia. Kurang2 bleh aku masuk Guinness World Book of Records. Hahahahhaha. Muka aku x kedut punye la..pakai je Botox filah, jgn risau..Idup lagi lama lagi best..aku kn kaya, aku dh curi duit kt bank, pas2 bukak bank baru.(Al-Razzaq bank). Hahahhahaha. so aku bleh rase naik kereta yg bleh terbang satu ari nti, bleh tgk wayang hologram, bleh kenal artis2 baru..Time tu LRT pon dah jadi sukan acara lumba. Mcmana la rupa kalo LRT dibuat racing. Hahahhaha

7. If you can date celebrities, who is that person? why?
Pamela Anderson laaaaaa. U know why..Hahhahaha

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Toyota AE86. Hohohohoohoh. Best best.

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
Xyah tag2 la, smart tag je.

5 comments:

  1. ahh.. giler kentang lar lu ajak!

    ReplyDelete
  2. woi!!
    point 1: lu ar platipus.. mulut dh lbih krang.. perut pn dh kedepan mcm platipus.. tggal lg ko nk cerah cket je dr platipus hahahahaha!!!

    point 2: paa jadah ko nk bukak duit dgn duit hram tuh.. budus.. hahaha!!

    ReplyDelete
  3. pakai je Botox filah, jgn risau <---- oi oi oi.. ni apehal pulak kasi publisiti murahan kat aku ni.. aku tanak.. saman kang! apsal aku dikaitkan dgn botox apabila ko yang membotox .. huhu

    ReplyDelete
  4. oi standard la..
    money makes money..
    ko kene faham botak..
    corporate thinking mcm aku ni..
    hahahhaha

    ReplyDelete
  5. oi filah..
    aku tau ko mmg pki botox..
    sbb tu muka ko bulat..
    huhuhu

    ReplyDelete