Tuesday, May 26, 2009

That's what I say...

Well,kalo sape2 yg keje sekali ngan aku mesti tau statement di atas..Ni la ayat faveret bos kesayangan team CFMS, En Latip. Hahhahahhaha. Tp entry ni bukan nk citer pasal dia..Aku punye blog, mesti la citer psl aku..Hohohohoh kata aku seorang ajak..

Semalam, filah n dayah dtg dari kl bersama iwan, en latip n en oily. Bestnye rase..dah lama x jumpe darling2 aku masa kt HQ dulu..Rindu giler kt diorg..Rase nak peluk2 pon ade, tp agak2 la beb, kite ni org Islam..Igt ni barat ke nk pelok2 cium..tp kalo cam2 mesti best kan??kan kan kan???

Tp x sempat bawak diorg kuar gi jalan2 kt JB lg. Semlm bawak iwan ngan oily ke Kg Melayu Majidee..Saje bwk diorg merasa Satay ngan otak2(jgn jeles mok) yg best kt area JB ni..Nti aku igt nk bwk filah n dayah gi Danga Bay la since diorg ada kt sini..Sian lak keje smpi larut malam..Well, nk wat cane?QA la katakan.

Filah dh bising2 dh semalam, "bile nak bawak aku gi jalan Dobi?" Hahahhahahhah minah ni have no idea what jalan dobi is all about..Well, for those yg x tau, jalan dobi ni serupa je ngan Lorong Hj Taib kt KL. Hahahhaahhahah utk cuci2 mata je..kalo tgh ngantok2 driving, singgah jap, tumpang lalu kt jalan dobi tu, br segar mata..Hahahhahahhaha..

Tp aku x plan ar nk bwk diorg ke lembah hina seperti tu, hahahhahahahaha. Bawak gi danga bay sudahhh..Rase la angin laut naik atas muke..Sambil2 tu bleh makan kt Restoran Singgah Selalu..Best2..Rase mcm nk makan nasi goreng teppanyaki tapi malangnye mende tu ada seafood daaaa..Hampes..Makan otak2(saje je nk jeleskan cik mok sekali lagi) je la..

Hmmmm nak cakap psl cik mokk plak..Aku kenal minah ni pada tahun 2001..dah 8 tahun aku kenal minah ni, tapi baru 2 kali aku jumpe..Aku pernah citer kt korg pasal cik mokk kot sblm ni, cume bukan in details la. Nama dia elok je Syairah Hanis bte Hassan. tp kan, aku x tau nape aku panggil dia 'gmok'. dah lama dh kami saling memanggil 'gmok' antara satu sama lain. Hahahahhahahahahha..Oi mok, aku tau ko tgh bace blog ni, sile jawab ke mana ko menghilang?dah lama ko x update blog ko..aku nk sapa pon takut, kot la tgh struggle study..or chuchi mata during kickboxing..Hahahah gurau je..

Ok ar, Anas dh ajak aku gi PHB ni. Walaupon malas nk angkat bontot aku dari kerusi ni..Hahhahah ok bye2..aku dh update eh mokk. Sorry la, aku bz la skang..

3 comments:

  1. Filah dh bising2 dh semalam, "bile nak bawak aku gi jalan Dobi?" <---- selamber je ko buat statement berani mati kan!! bila masa pulak nih!

    ReplyDelete
  2. Woi..bila la aku nak dpt jln2 sana dowh! Cibai la lu!!! Oi, aku dah buat blog baru dowh.. http://jayhemsem.blogspot.com Baru update mlm tadi dowh!! Challuss!!

    ReplyDelete
  3. aikkkk...
    bukan ko ada tanye aku ke filah..
    mlm ni eh aku bwk gi jln dobi..

    Jay, dtg ar jb..
    kompem hospitality ko aku jaga..
    aku kn entertainer..

    ReplyDelete