Wednesday, April 7, 2010

Aku yang dirisik..

Salam semua..

Perghhhh first time kuar kata aluan yang baik. Merujuk kepada perkara di atas..aku nak share sikit la gambar2 masa aku dirisik..DIrisik ke MErisik eh...hahhahahha sory cik filah..Ok la korang, aku merisik la..Kat bawah ni ade information pasal risikan tersebut..

Apa yang dirisik?: Hafilah bte Zulkifli

Tarikh merisik: 14hb 3 2010

Lokasi risikan: Kamunting, Perak

Tujuan risikan: Nak cop anak Pakcik Zul

Rombongan risikan: 5 org je


ini cincin namanye...

hafilah malu2....


saya yg ensem berbaju hijau....


eh ni sape ni?



hahahhaha anyway..harap2 sumenye ok sampai ke jinjang pelamin..sama2 doakan..Thanks kepada family Pakcik Zul for the good hospitality given that day and terima hajat besar kami..Terharu gitu..

btol ke apa aku tulis ni..mcm bukan aku je yg tulis...

hahahhahaha..Wsalam

13 comments:

  1. apsal letak pic last tu?? mcm nak nangis je! suke ke nangis tu hahahahah.. cis....ini yg di update nye kan!! sabau je la... :p

    ReplyDelete
  2. misti time tu filah tersimpul2 malu ala2 gadis desa kan? kekekeke! apepun aku doakan moge sumenye berjln lancar okeh.. bahagia selamanya ;)

    ReplyDelete
  3. blur: tenkiu cikgu blur..nti ko jadi pengapit aku la..hahahhaha

    cik daisy: bukan ala2 gadis desa lg, mcm aziz desa pon ade..hahahhaha

    ReplyDelete
  4. wahhhh..ajaq suda mengupdate blog nyer...huhu..akak pepilah ku suda di "book"..tahniah2....kawen jgn lupa jmput. aku nak kad yg spesel je..yang wangi2 tu, takmo kad kwen potostat..muahaha..;p

    ReplyDelete
  5. hi..tumpang tahniah....utk wedding nnt,singgah2 la our blog for cute wedding favor...

    ReplyDelete
  6. nard: mane ade kad2..pakai tulis atas kertas je..pas2 tampal kat tempat touch card tuh..sume org leh bace..hahahhahaah

    As: As as as

    ReplyDelete
  7. oiii furikis lu..taruk gambar konvo..gilos

    ReplyDelete
  8. kedekut gilos ajak..pakai kertas je? huhuhu..
    nway...tahniah!!! korang dua jgn lupe jemput aku ye..

    ReplyDelete
  9. woww suda merisik! tahniah wehh mokkk!! semoga sampai ke jinjang pelamin ok ;D haa kawen sile jgn lupe jemput aku ye hehe

    ReplyDelete
  10. ibudhira: ok ok nti aku jemput..bawak adiah besar2 sket..

    mynn: aku jemput ko mokk...jgn risau..

    ReplyDelete