Tuesday, April 27, 2010

Kosong

Tengok la, bile ade masa free nk update blog, time tu la xde idea nak update pasal apa...Time xde idea nak update pasal apa, time tu la ada masa free nak update..mungkin aku xde bakat dalam menulis kot..padahal aku rase banyak je cerita yang boleh aku ceritakan..

Lagipun, aku pon curi masa keje ni..Aku skrg kat International Real Estate Research Symposium kt PWTC..Banyak gak orang2 handal datang event tahun ni..Graeme Newell, Andrew Baum, Salleh Buang, Dato Mani Usilappan..Ni sume otai2 real estate ni..and of course banyak gak delegate dari UTHM (lecturer2 aku)..Dari jauh lagi Dr David dah panggil "Razzaq, lama x jumpa..Dengar citer nak kawen.."

Aku terus mengiakan apa yg dia kata sbb ni sume akak aku la yg bercerita kt diorang ni..Tp xpe, mende baik, apa salahnya..

Sebenarnye kan, aku ade satu perasaan..Perasaan yang boring bile aku baca balik entry ni..Sangat x mnarik..Hahahahahah bangang..Rase mcm skema pon ade..Btol x? Mesti korang pon boring kan..Elok la tuh, sama2 la kita boringkan diri..

Nadia ngan James gi makan..Confirm lama diorang gi makan..Biasa la Nadia kannnnn.....Makan kalo x 3 pinggan, x berganjak dari meja tuh..kalo berganjak pon sbb nak tambah nasik..hahhahahhaha..Nerd2..

Ada berita gembira dari Risik aku (Hafilah)..so aku kene sabar tunggu sampai malam karang baru dia nak cerita..kentut btol..membuat aku anxious la..hahahhahhaha dahla..aku dah boring ni..

Salam

5 comments:

  1. cehhh...mnyempat lagi mngutuk aku time aku gi makan ehh..makan kena la lama2..baru feel...ohhohooo;p

    ReplyDelete
  2. ahhh.. mmg boring tui entri ni ajax. smbil tido aku bace ;p

    ReplyDelete
  3. nard: makan banyakkkk....

    cik daisy: ko tipu..aku tau ko suke entry ni..hahahhahah

    ReplyDelete
  4. cite ape ni? karangan UPSR lg best.. hahahahha (matik kalu)... :p

    ReplyDelete
  5. wowwww...biadab..hahhahahah kurang asam btol..siap nanti..

    ReplyDelete