Tuesday, June 8, 2010

Sepi Seorang Playboy

Salam semua..tajuk ni xde kene mengena dengan aku pon..tp 4 the sake utk menghapdet blog aku ni, saje je aku petik idea drpd seorang kawan..Hahah bengong..

K.A namanya..Cita2 dia nak wat Bahagian II filem Lagenda Budak Setan..Tajuk ni lahir daripada pemikiran dan pengalaman beliau yang cuba utk jadi playboy tapi x jadi pon..perasan je lebih.. Alhamdulillah beliau dah bertunang dan akan berkahwin pd bulan 10 nti..itupun selepas berjaya meyakinkan aku dengan dakwaan beliau..hahahha aku sceptical skit ngan si K.A ni..tp xpe la, apa2 hal pon congrats la KA.

Beralih kepada topik lain, Sabtu ni kene gotong royong kt umah sendiri. Kene kemas umah..kt dlm umah siap ade bumper keta, sport rim, dan pelbagai lagi barangan yg biasenya ada di luar rumah..hahhahahah boleh? Kadang2 aku pikir gak, aku ni dok kt bengkel ke kt kilang honda ni..hahhahahha jgn marah udai, gurau je..

Kat depan umah tu aku sekali pandang macam sawah padi pon ade, dua kali pandang mcm ladang serai, tapi tiga kali pandang rupanya dah jadi belukar dah..Sebenarnye, kitorang bukannye malas nak tebas semak samun tuh, tapi saje nk biarkan pemandangan menghijau..boleh gak baiki mata aku yg rabun ni..

Pokok pisang kt belakang umah dh berbuah dua kali dah..dua bulan lepas dh tebang, dh clear dh belakang umah, tp skrg ni dh lagi tinggi dari sebelum ni..'baja' baik kn kt blkg umah..hahahhahahah tu yg membesar dengan cepat dan bijak mcm anak mama..KIDSSSS...

Xpe la..apa2hal pon kene la kemas umah sendiri..korang yg bace entry ni pon same..rumah kene kemas..kalo x kemas, cane Malaikat nk masuk?? Ceh cakap pandai..Rase mcm dh jadi ketua kampung dalam citer Man Laksa plak, yang bagi ucapan nasihat ntah ape2..

Ok la geng, dah dekat kol 1..Nak gi lunch jap..ok bye..Salam

3 comments:

  1. Jom!! aku pon nk join n jemput ko gotong royong kat umah aku skali ye..

    ReplyDelete
  2. bijak mcm anak mama... mesti ko dh terpengaruh dengan tulisan2 dlm blog aku. ahaks

    ReplyDelete
  3. rini: mari lah join kt umah kitorg..tp umah ko aku xdapat gi la..masa tu mesti aku bz..hahhaha

    as: tu ar dia..aku dh start bergaul dgn makcik2 kt mekrokop ni..ko ar ni as..pengaruh rakan sebaya..

    ReplyDelete