Saturday, June 18, 2011

Aku dh tengok KL Gangster..

Malam semalam aku gi alamanda putrajaya..biasa la..destinasi aku kalau nk tgk wayang..asal tgk wayang je gi alamanda..asal gi alamanda je tgk wayang..mmg xde keje lain kt situ selain tgk wayang, amik tiket parking and bayar tiket parking.

Cerita yang aku tengok semalam adalah KL Gangster..Ceritanya simple sahaja dan predictable..Ok la untuk orang2 yang berfikiran straight forward or simple minded..tapi terkejut jugak aku dengar carutan2 kt dalam cerita tu..berani jugak finas bagi kebenaran untuk cerita tu ditayangkan..tapi bila fikir2 balik..mana ada cerita kongsi gelap cakap baik2..x rock ar..xkan diorang nak cakap dengan lemah lembut,"eh, awak ni siapa ya?tolongla jangan ganggu saya kat sini..awak pergi la cari kat tempat lain.."harapannn la kalau diorang nk cakap camtu..

Aku rasa diorang akan buar prequel gak ni..sbb x tau asal usul watak2 dlm citer tu..tapi diorang banyak gaduh pakai tangan je..xde guna senjata..aku rasa untuk tak nak bagi pengaruh yg x baik kepada budak2 baru nk naik kot.. bagus jugak..cuma mungkin sebab aku dah terbiasa tengok cerita young and dangerous kot..katam habes..

aku bukan tulis ni nk bagi review ke suggestion suruh pergi tgk ke..tapi kalau korang boring2 dok umah x tau nak buat apa..korang pergi la tengok untuk tambah pengetahuan pasal dunia realiti ni mcmana..aku rasa ada part yg realistik yg kita x tau di sebalik apa yang kita nampak sekarang ni..btol la kata aaron aziz..semuanya nampak tenang, tapi apa yang berlaku di belakang, menyimpan pelbagai rahsia dan cerita..damn good lah you seth tan!!

lagi satu nk update, bini aku ada buat cake chocolate chip semalam..InsyaAllah kalau aku x habiskan hari ni, esok kitorang bawak gi opis..TQ..


5 comments:

  1. demn good aaron aziz..sowi..tgh demam aaron..jom layan stanza cinta plak wey..

    ReplyDelete
  2. gile goreng pisang panas aaron aziz..tp ade pelakon baru nk naik..ajak nasir..

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan..bessstt sgtt blog nie!!! jom singgah...jgn lupa follow:) thanks...

    ReplyDelete
  4. sy dh follow awk,jemput la follow blog sy yg tak seberapa

    hatimamaz.blogspot.com

    ReplyDelete