Thursday, June 9, 2011

Update yg ke 2 untuk 2011 (against Rohani)

Assalamualaikum,

Ini merupakan update yg ke 2 untuk tahun 2011 yg bertentangan dengan pendapat mzhany. Hahahah..best plak rase blog dh ade background baru..buku2 ni membuat aku rase mcm berilmiah dan bercita2 tinggi..(padahal As kata ramai je org pakai background ni, dia dh muak tengok)..xpe la..janji aku dapat makan nasi lemak ngan karipap untuk breakfast..tu pon dh cukup..

Ni nak cerita..Korang pernah terfikir x, hidup ni bukan kite bersendirian je..even bukan kita dengan bini kita..mahupun bukan juga kita, bini kita, dan anak2 kita..tapi sebenarnya kita ni hidup dalam satu komuniti..aku x rase semangat hidup berkomuniti tu dh x wujud macam dulu lagi..sekarang asal komuniti je, sume dalam internet..x payah bergerakk..dok dalam umah ngadap laptop pon dh bleh berkomunikasi ngan orang lain..Apa aku cakapkan ni?? Sebenarnya aku x kesah pun..Hahahaha..Namun bergitu, disebabkan broadband bini aku dah lebih kuota, aku terpaksa la bersosial secara physical..Korang jgn ingat physical tu aku bergays dengan KJ plak..hahahhahah..Kesimpulannya, aku n wife gi la umah KJ semalam untuk menziarah isterinya yg sedang pregnant..bukan untuk melawat KJ..Heheheh..

KJ adalah Khairi Mansor..Gile jauh..patotnye KM..Kalau KG ok gak jadi Khairi Gays..hahahahha Pada yg x kenal beliau, KJ merupakan bekas staff di company aku keje sekarang ni..tapi disebabkan beliau pandai berpolitik, maka sekarang dh jadi menteri di salah sebuah kementerian..Hahahahahah..Umah dia kt sebelah hotel tuuu..dahsyat btol..tp best la umah dia..aku mmg puji cara gomen menjaga kebajikan staf2 diorg..smpi aku pon jeles..tp xpe..rezeki masing2..

Kitorang dijamu dengan mcm2 makanan..murtabak, kopok lekor, satay, agar2 untuk pencuci mulut..Tu pon selepas susahkan KJ untuk menggunakan internet dia..Almaklumla, aku kene email sesuatu doc yg urgent untuk Boss smlm..berpeluh2 KJ tarik kabel, tarik broadband, semua la dia tarik..hahahha tq bro..sedap plak tu murtabak dia..mmg aku bantai itu ngan satay..kuah kacang x usik..kang aku balik naik wilcha lak kang..menyosal eden kang..

Lepas makan, tiba la masa KJ untuk berlagak ngan koleksi siri One Piece (budak getah) yg sebanyak 466 episod..Hampeh betul..Jeles aku..Aku baru tgk smpi 380..tu pun tersekat sebab nak kahwin ari tu..Gile Alasannnnnn...Jangan marah Pn Hafilah..Anyway, sebenarnya hari ni anniversary perkahwinan kitorang yang ke sparuh (iaitu sudah 6 bulan)..Boleh??Anniversary yg ke separuh..

Gile la..dh 5 perenggan dh aku tulis..si Dayah kt sebelah dh tegur2..ko tulis proposal ke??Hampagas Dayak..udoh le tu..teman nk pergi makan nasi lemak ngan karipap ni..bye2..ni ade sikit je gambar yg sempat aku amik semalam..tengok le..


6 comments:

  1. nak one piece!!!!!

    **dulu masa kt JB, KJ bagi 1episod 1hari. gile sangap nk tunggu esok**

    ReplyDelete
  2. oi kurang haja kata aku gays.. ko gays partner dgn awang..

    dem Jay sebab demkan aku

    ReplyDelete
  3. ajak..sila belajar autopublish..hahaha..tk sangka ayat blog ko mampu mendapat komen dr aku..hahaha

    ReplyDelete