Thursday, June 9, 2011

Perghhhh.....X leh jadi ni.. James lagi advance..

Gilosss...Berapa lama dah aku x update blog ni..setahun ada kot (kecualikan update yg ditulis oleh hafilah sebelum ni)..oh yer..lupa lak nak bgtau..kot2 la ade yg x kenal hafilah..sebenarnya aku dah berkahwin dan hafilah ni isteri aku..(mcm ramai sgt followers blog ni, padahal sume budak opis je)..

Aku tiba2 ternampak link Aku Seorang Ajak kat blog jayhemsem..so aku pon masuk..sian lak tgk xde entry baru..Korang bayangkan la sampai x terfikir pon nak update.. Ternampak kt blog org lain baru sibuk nak menaip new post.. Jeles plak tgk blog James yg dah semakin aktif sekarang ni..siap ada iklan lagi tuhh..kalau klik kt iklan tu, james dapat duit..perghhhh camtu tiap2 ari la keje aku klik sampai kaya..Hahaha..

Gile apa aku merepek ni..Kalau nak cerita pasal mende2 yang backdated, aku rase 3 bulan update setiap hari pon x cukup..nak cerita pasal kawen je aku rase dh sebulan..xpe ar..camni la..untuk tidak menghampakan followers2 aku yg x berapa nak ramai ni, aku akan cuba sedaya upaya untuk update new happenings yg terjadi pada diri aku atau org lain sekerap yg boleh..Kalau boleh, aku korek telinga pon aku cerita kt korang..

Mari kita lihat, sama ada aku berjaya ke tidak mengekalkan kesinambungan dan mengembalikan blog ini seperti zaman2 kecemerlangannya suatu ketika dulu..(mcm pernah berlaku!!)..hahaha..Kurang2 aku kene lebih daripada Dayah..sbb dayah xde blog..hahahahha..

Ok tenkiu..Bye2..

6 comments:

  1. syabas, kite tengok mesti tahun 2012 plak baru ada entri baru

    ReplyDelete
  2. hahhahahha. aku nak gelak jahat kuat2 kasi garau suara aku. hahahhahahhahaha

    ReplyDelete
  3. ee..pngotor..sebelum ni cite psl kentut..pasni cite nak korek telinga lak..eee...;p

    ReplyDelete
  4. at least aku tau ape itew.."BLOGLIST"..sekian

    ReplyDelete
  5. mari kite tgk sempat tak bertahan kesungguhan itu... xyah tunggu lama la kot...huhu

    ReplyDelete